Isnin, 22 Jun 2009

Annual Dinner 2009 - Ivory 10th Annivesary

sblom tbe ari dner, 19 June 09.... aku dah xcted bli sgala nye t0k dner mlm tu.... tema nye "CELEBRITY" Star of Ivory... aku pn pe lg, cari ar bju nk jd STAR mlm tu.... aku mmg nekad nk menang, n ley kalah kan sume cina2.... aku akan bukti kan...




tbe ari yg d nanti, mcm2 hal jd sblom aku smpai kat hotel.. mood pn cam nak hilang jek....

hmmm.... tension dh mule nak nek kepala.... tp aku still cntrol... tkut t x syok lak kat dnner tu..... mse ni bru mule nk jinak2 snap pic... hehhehe...





aku x sgka aku n adik aku dpilih jd sweet couple best dresses mlm tu.... mcm2 aksi aku ngn adik wat.. hantam je la pe gaya pn asal kan seksi... dh la host tu bapok... sedap jek die suh kitorg ikut gaya die.. nak serupa lak tu.. aku da gabra gle... tp still cover, wat slumber yaya la konon...



time ni org dok sib0k kat dlm, kami d0k sib0k kat luar d0k amek pic... tu my lovely sis at my office... gurl in blue dress is Miss of Ivory 2008...



akhir nye.... aku dapat gak ape yg aku impikan.... "MISS STAR OF IVORY 2009"... da guy is my brother... kami sapu bersih... syok gle mlm tu.. xsia2 aku berhabeh duit shopping sume ni t0k dnner... kegembiraan aku mlm tu aku kongsi kan ngn sume yg rapat ngan aku... n dalam kegembiraan itu aku teringatkan seseorg yg amat aku rindu... dia jauh n lame mendiamkan diri dr aku......



=) out

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Good evening, Daniel here.
    Sorry as I saw your this blog, because yuslan doesn't have gmail account to login and view your dinner blog.

    Congratulation for being star of ivory, but you more than that. Somehow it could be call as Angel of Ivory, well bet you are happy with your current job.

    Getting prettier than the one I known, I am so proud of you. How is the day and working life ?

    BalasPadam