Sabtu, 9 Mei 2009

Hmmm...Demam, Hari Ibu...

xde pe yg best nye ari2 yg bru je aku lalui ni....
bosan tui la ari sbtu kne keje...bukan de pe pon yg nak wat...org cuti public,tp compny kmi ni x amek la wesak day...berapi je...tp xpe gak,aku ley men tenet...hehehheh...

ari khamis 2 badan aku gigil teruk...seluruh muka n tangan aku pucat...badan rase sket2...aku tggu smpai abeh time keje bru g klinik...doktor sah kan aku demam panas...suhu badan aku tggi gle....so tnpa perlu aku tebal muke nak mntak mc,doktor kate "esok i kasi u rest k..plse,no ice..."
"ok doc...no ice..." sbb kerongkong aku rase cam nak pecah...sket sgt..nak telan air liur pon sket,cam ne nak mkn nsi.....mmg aku x mkn nsi,perut ni 1 ari x msuk nasi...aku mkn sup je... :-(
mlm ny aku x ley tdo,sket sgt....wlupn aku dh telan ubt yg doc bg kat aku tu..ubt tu wat aku dlm khyalan...(mcm diawangan lak).. seb bek yg tersyg sudi teman aku smpai aku terlena n x reply msg die.. huhuhuhuuu...cian my dear...esok ny aku dh shat sket...ok gak ubt free ni (panel clinic).. aku pn bgun n wat kje sket...bsuh je pn...rimas r tgk bju bnyak x basuh ag... pas ku mndi,aku mkn sup lg..mkn ubt n terus lena smpai petang...dear aku sure la riso...asyik kol tnya ok ke x...mlm cam bese la,dear akn teman sms aku smpai aku tlena..n x reply msg..dear pn da tau ..hehehehhe.. "sory dear...luv u dear.." tp aku sedey,slalu lau aku demam mak aku ade..ni aku dok jauh ngn mak...rindu nye kat mak....
oh,sebut pasal mak,hari ibu pn dh nak tbe....pe nak kasi kat mak erk... hmmmm....(pikir jap la...)
pape pn "SLMAT ARI IBU" buat sume pembaca blog jue yg dh bgelar ibu erk....
aku nak cite pe sbnar ny ni...aku pn x tau..dr demam dh smpai ari ibu lak...ah,penin la...hopefully, ur enjoy wit my blog....huhuhhu... =)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan